Team leírások

Kommunikációs team

Kommunikációs Team fogja közre a szakkollégium legsokrétűbb feladatait. A hatáskörükbe tartozó feladatok ugyanis számos területhez kapcsolódó munkafolyamatot ölelnek fel. Az irányításuk alatt futnak a szakkollégium különböző külső és belső kommunikációs csatornái és felelnek a szakkollégium online/offline megjelenéséért

A Team tagjaként számos területen kipróbálhatod magad. Kezelheted a szakkollégium közösségi média oldalait (Facebook, Instagram, Linkedin, YouTube), melyek tartalmának tervezése, szerkesztése és előállítása rendszeres kreativitást és ötletelést igényel. Részt vehetsz a belső kommunikációs folyamatokban, így minden aktuális információval és eseménnyel naprakész leszel. Elsők között értesülsz a megkeresésekről és állíthatod össze a NÁSz “Naprakész” névre keresztelt heti hírlevelét. Koordinálhatod a NÁSz weboldalának tartalmi és formai elemeit. Gyakorlatot szerezhetsz az írásban, az interjúk és cikkek szerkesztésével. Megismerkedhetsz a stúdió világával, melynek keretén belül részt vehetsz podcast felvételekben és hangutómunka folyamatokban. Ha érdeklődsz a fotózás vagy videózás irányánt itt megtalálod a helyed. Részt vehetsz a szakmai rendezvények és különböző programok képgalériáinak az elkészítésében. A videómarketing világában megismerkedhetsz a bemutató, promóciós videók és imázsfilmek stratégiai tervezésével és részt vehetsz az elkészítésükben.

Csatlakozz hozzánk, ha változatos és kreatív projektekben szeretnél részt venni. Ha jól tudsz kommunikálni és vannak ötleteid, melyekre itt biztosan nyitott fülekre találsz.

Összefoglalva tehát a csapathoz csatlakozva számos kommunikációs területtel megismerkedhetsz, valamint számos, a munka világában is használt program alkalmazását sajátíthatod el, mint például a Meta Business Suite, Publicate, WordPress, Lightroom, Adobe Illustrator vagy Canva programok.

Közösség- és programszervezésért felelős Team

A NÁSz-os Teamek közül talán nekünk van a leghosszabb, és legbonyolultabb nevünk, ám amennyire komplikált a nevünk, annál izgalmasabb feladatokért vagyunk mi a felelősök.

Egy szervezet életében a szakmai tudáson és az egyéni kompetenciákon túl rendkívül hasznos szerepe van a közösség erejének. Egyik fő feladatunk, hogy egy jól működő, egymásra bármikor számítható közösséget építsünk ki a szakkollégiumon belül, amely megalapozza a hatékony és gördülékeny együttműködést. A szemeszter során olyan eseményeket szervezünk, amely összekovácsolja a csapatot, szorosabbra fűzi az egymás közti kötelékeket, amelyek által rengeteg barátságra tehetsz szert a szervezet berkein belül. Elengedhetetlennek tartjuk szervezeti szinten a különböző team-ek közötti kommunikációt és együttműködést, rendezvényeink remek megoldást kínálnak, hogy szorosabb és közelebbi együttműködések alakuljanak ki a team-ek között.

A mi feladatunk a Bevonó tábor, különböző szakkollégiumi programok megszervezése, mint például lézerharc, NÁSz vacsora, karácsonyi ajándékozás, borkóstoló stb. megszervezése. Társadalmi felelősségvállalási kötelességünknek éreztük, hogy rászorulók karácsonyát tegyük szebbé, ezért csatlakozunk jótékonysági akciókhoz is.

A mi teamünknek a feladata, hogy megszervezzük és lebonyolítsuk a kollégiumunk közösségi tér átalakítását, hogy egy kicsit otthonosabbá tegyük a környezetet. Rendszeresen tartunk itt közösségépítő programokat, többnyire ad hoc jelleggel, de a kétheti rendszerességgel megrendezendő filmklub is ebben a közösségi térben zajlik.

A meglévő programok mellett rengeteg új, és izgalmas rendezvénnyel fog bővülni a NÁSz-os repertoárunk, mint például Tudományos Konferencia szervezése, ELTE szakkollégiumok közötti bál rendezése, és sok-sok izgalmas és kihívásokkal teli dolgot rejteget még a Programszervezős Team. Ha úgy érzed, hogy van benned affinitás ahhoz, hogy egy pörgős, és tenni akaró csapat része legyél, akkor a legjobb helyen jársz nálunk, itt mindig lesz teendő, és az új, innovatív ötletek is bizony megértő, és tettre kész fülekre fognak találni, ebben biztosíthatlak

Szakmai Team

Szereted a kihívásokat és a felelősségteljes feladatokat? Szeretnél egy olyan csapat tagja lenni, amely a szakkollégium gerincét alkotja, és annak szinte teljes menetrendjét és szakmai fejlődését, ismertségét igazgatja? Rátermettnek érzed magadat arra, hogy akár nagy nemzetközi és hazai cégek képviselőivel, illetve komoly szakmai tapasztalattal és hírnévvel rendelkező előadókkal egyeztess és tárgyalj?

Ha mindhárom állítás igaz rád, akkor a mi csapatunk lenne a legideálisabb választás számodra. Feladataink során olyan alapvető teendőket látunk el, amely a szakkollégium mindennapjait, vagy akár annak jövőjét határozzák meg. Ide tartoznak többek között a műhelykurzusok és workshopok lebonyolítása az ötleteléstől kezdve a jelenléti ívezésen át egészen a szerződések teljesítéséig vagy esetleges meghosszabbításáig. Mi szervezzük továbbá a szakmai előadásokat is, amelyeknél szintén jelenleg számos teendőnk akad a vendégelőadók felkeresésén túl is, mint például a jó témaválasztás, a hely- és időpontfoglalás, vagy akár az ajándékszerzés. Ezen két fő tevékenységünkön felül rengeteg más, a szakkollégiumi életet meghatározó feladat is hozzánk tartozik, ilyen a követelményrendszer kidolgozása, a hiányzások nyilvántartása, a hallgatói és előadói elégedettség és preferenciák felmérése, illetve a versenyek nyilvántartása, népszerűsítése és a rajtuk résztvevő tagjaink támogatása. Mindezeken kívül még olyan több egyéb más, félévenként sokszor változó projektek is hozzánk tartoznak, amelyek valamilyen szinten kötődnek a Szakmai Teamhez, ilyen például a Tanítsunk Magyarországért Program (stb.). Összességében elmondható, hogy bár a mi feladataink a legszerteágazóbbak és a legnagyobb odafigyelést igénylőek, olyan jelentős és felelősségteljes munkának lehetünk a részesei, amelyért megéri dolgozni.

Gazdasági Team

A NÁSz gazdasági szekciója felel a szervezet pénzügyi és infrastrukturális területéért. Ezáltal az eredményes működésünk elengedhetetlen az alapvető operatív feladatok megtámogatásához, ellátásához. 

A tanév legjelentősebb feladata az éves költségvetés megtervezése. Elsőrendű szempont, hogy közösségünk ne legyen korlátok közé szorítva, így az erőforrások optimális allokálása elengedhetetlen a flexibilis működéshez.

A különböző szoftverek (pl.: Outlook, Bitrix24) üzemeltetése hozzásegíti a tagságot az effektív együttműködéshez. A projektmenedzsment felület átláthatóvá teszi az aktuális belső folyamatokat, a CMR – rendszer segít a külsős partnerekkel való kapcsolattartásban és nyilvántartásában, míg a NÁSz-naptár mindig a legfrissebb információkat tartalmazza az adott programokkal kapcsolatban. Feladatkörünkbe tartozik még többek között a befolyt tagdíjakkal való elszámolás, összegek lehívása a költségvetésünkből, a leltár nyilvántartása, termek biztosítása az eseményekhez, szerződések megkötése, igényfelmérés eszközök beszerzésére a szakkollégium részére.

A gazdasági team azon szakkollégisták számára ajánlott, akik nem riadnak meg egy szervezet működtetésének pénzügyi aspektusaitól, szeretnek rendszerben gondolkodni, valamint képesek nagyfokú precizitással dolgozni a kiadott projektokon.