Influencer made me buy it! – Vita az influencerek hatásáról a vásárlási döntéseinkben

Vitaest az influencerek hatásáról a vásárlási döntéseinkben – 2023.05.10.

Ismét egy izgalmas eseménnyel készültünk Nektek, mely méltó lezárása lesz a jelenlegi szemeszter szakkollégiumi programtervének.

A félév utolsó alkalma során Dr. Brávácz Ibolya az ELTE GTK Marketing és Érveléselmélet Tanszék oktatója és Farkas Dániel, hazánk egyik legnagyobbb influencer ügynökségének, a Star Network vezetőjének a vitaestjére invitálunk Bennetek!

Hogy miről is fog szólni a vita? A válasz erre: Influencer made me buy it?! – Vita az influencerek hatásáról a vásárlási döntéseinkben.

Farkas Dániel 2012 óta foglalkozik online tartalomgyártókkal. Kezdetben kifejezetten YouTuberek csatornáinak építésében működött közre, napjainkban a Star Network csapatát vezeti. Az elmúlt évek során több, mint 5000 szponzorált tartalmat menedzseltek le több száz kampány keretén belül. Őszinte és gyakorlatias előadásában az influencerek véleményformáló szerepéről osztja meg véleményét.

Dr. Brávácz Ibolya az ELTE GTK Marketing és Érveléselmélet Tanszék oktatója több, mint 15 éve vezet egyetemi kurzusokat és számtalan diák témavezetője volt online marketinggel, e-kereskedelemmel kapcsolatos témakörben. Doktori értekezését a tudatos fogyasz-tói magatartás témakörében írta. Jelenlegi kutatási területe a kis-és középvállalkozások digitális érettsége, digitális megjelenése és kommunikációja. Pedagógusként kiemelt fel-adatának tekinti a tehetséggondozást így aktívan részt vesz a szakkollégiumi és a TDK munkákban.

Helyszín: 1088 Rákóczi út 5., ELTE R30

Időpont: 2023.05.15. 18:00 Fontos, hogy a részvétel regisztrációhoz kötött, ezt a Jelentkezem! gombra kattintva tehetitek meg!

Várunk Titeket sok szeretettel!

Oszd meg ezt a cikket!